یاران شتاب کنید!

صبح شد و بانگ الرحیل برخاست و قافله عشق عازم سفر تاریخ شد ...

خدایا ، چگونه ممکن است که تو این باب رحمت خاص را تنها بر آنان گشوده باشی که در شب هشتم ذی الحجه سال  شصتم هجری مخاطب امام بوده اند ، و دیگران را ازین دعوت محروم خواسته باشی ؟ آنان را می گویم که عرصه حیاتشان ، عصری دیگر از تاریخ کره رض است . " هیهات ما ذلک الظن بک " . ما را از فضل تو گمان دیگری است . پس چه جای تردید؟

راهی که آن قافله عشق پای در آن نهاد راه تاریخ است  و آن بانگ الرحیل هرصبح در همه جا برمی خیزد...

الرحیل الحیل !

اکنون بنگر حیرت عقل را و جرأت عشق را!

زمین نه جای ماندن که گذرگاه است ... گذر از نفس به سوی رضوان حق.

هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه ، رحل اقامت بیفکند؟...

ومرگ نیز دراینجا همان همه با تو نزدیک است که در کربلا، و کدام انیسی از مرگ شایسته تر؟

که اگر دهر بخواهد با کسی وفا کند و او را از مرگ معاف دارد، حســیـن که از من و تو شایسته تراست.

رشحاتی از فتح خون، شهید آوینی  

نظرات 3 + ارسال نظر
دورافتاده یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

و در این قافله، اما ... پشیمانان را می پذیرند ...
و اگر نبود باب توبه ای که خداوند با خون حسین میان زمین و آسمان گشوده است، آدم نیز دهشت زده و رها شده و سرگردان، در این برهوت گمگشتگی وا می ماند ...

یاقدیم الاحسان بحق الحسین ...

دورافتاده یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

سلام ...

عید شما مبارک ...

سلام ...
عید شما هم مبارک البته با تاخیر

مهیاد سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://lemonade.blogsky.com

سلام
به همان راحتی که شما قالب عوض می کنید من وبلاگ عوض می کنم ...
مرا ببخشید .
شما را به یک لیموناد خنک دعوت می کنم ...
طعم و عطر خوش لیمو تقدیم شما ...
دعا می کنم این یکی پایدار باشد ... شاید بهتر بود اسمش را بمانی می گذاشتم تا بماند!

پیشاپیش مقدمتان گرامی ...

سلام
بله ،‌ البته بنده به جای قالب عوض کردن بهتره همین وبلاگ رو هم حذف کنم ...
چون فکری در خور این فضای مجازی درذهن من وجود نداره ...
متشکرم وتبریک میگم .
آره بهتره اسمشو بذارین "مـونــدنی "
البته صهبانای وست بلاگ جامع همه مطالبیست که نوشتین ، ‌خوشحالم که مطالب گذشته رو اونجا دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد