غزلی از فاضل نظری

رسیده‌ام به خدایی که اقتباسی نیست
شریعتی که در آن حکم‌ها قیاسی نیست

خدا کسی‌ست که باید به دیدنش برویم
خدا کسی که از آن سخت می‌هراسی نیست

فقط به فکرِ خودت باش، ای دلِ عاشق
که خودشناسیِ تو جز خداشناسی نیست

به عیب‌پوشی و بخشایشِ خدا سوگند
خطانکردنِ ما غیرِ ناسپاسی نیست

دل از سیاستِ اهلِ ریا بکن، خود باش
هوای مملکتِ عاشقان سیاسی نیست

فاضل نظری

نظرات 6 + ارسال نظر
ش ک پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

بسیار دلنشین بود رک عزیز
سپاس
راستی خدا قوت

سلام
سپاس از فاضل نظری
...
سی چه؟

صهبانا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://sahbana.vastblog.com

سلام
ممنون از این انتخاب زیبا
شعر دلنشین و پر مفهومی بود.

سلام ...
ممنونم

ش ک یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام
حالا خدا قوت
منظورمو فهمیدی ؟
رو ...ها همه مکارند تو چرا اینجوری نیستی (این جمله من نیست )
ازبس برات دعا میکنم خودم خسته شدم

سلام
فهمیده بودم ... محض ...
اونا دنبال دنبال غذا میگردن ُ مجبورن زرنگ باشن اما من از نوع دکوریشم (تاکسی درمی شده ) به غذا احتیاج ندارم .
میدونم ...

ندای آسمانی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

قالب جدید مبارک

ممنون

مهاجر سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام
در این شب عزیز و شب ضربت خوردن امیر مومنان خدمت رسیدم تا بگویم به یادتان بودم و دعاگویتان ...
شاید در این ایام و لیالی خواننده این متن نباشید ... هروقت که خواندید و دعا کردید برایم لحظه ی قدر است ...
محتاج دعای خوبانی چون شما هستم .
ایامتان بکام
و عزت و سعادتتان جاوید.

سلام
ممنونم
من هم به یادتان دعاگوبوده و هستم ... و محتاج دعای شما...

مصطفی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.naderian.blogsky.com

سلام
یه سر به من بزن
شعر قشنگی از ناباکوف ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد