مناجات

نمی گیرم دلم از دامت

ببندی یا که بگشائی

نپوشم دیده از حسنت

بپوشی یا که بنمائی

بمیرم از فراقت یا بمانم زنده بروصلت

برآرم ناله یا خاموش بنشینم

چه فرمائی

یابن الحسن 

نکوترمی شود حالم

فزونتر می شود صبرم 

که خونم بر زمین ریزی

که اشکم را بیافزائی 

شوم خاک سرکویت

به کویت گرفتد راهم

کنم فرش رهت را جان

اگر در کلبه ام آئی

یابن الحسن

بوَدچشم انتظارآفتاب طلعتت عالم

که با یک جلوه حسن خودعالم را بیارائی 

زهستم دل بریدم تا همه هستم غمت باشد

به اشکم دیده را شستم که پا بردیده ام سائی

یابن الحسن

بگریانی،برنجانی،بسوزانی،بمیرانی

همه سهل است اگر یکدم بسویم دیده بگشائی

فالنظر الینا نظرة رحیمه نستکمل به الکرامة عندک

گوشه چشمی به سوی گوشه نشین کن

زانکه جزاین گوشه کس پناه ندارد

گرچه سیه روی شدم، غلام تو هستم

خواجه مگر بنده سیاه ندارد



دانلود مناجات

مهدی سماواتی

نظرات 3 + ارسال نظر
آرشید سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
مناجات زیبایی بود ...
دانلود کردم و در حال شنیدنش هستم .
ثوابش را به درگذشتگان خاندان گرامیتان اهداء می کنم .

بی نهایت سپاس

سلام
ممنونم از لطفتون

شاید آشنا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
خوبی ؟ الحمدلله که وقت داری مطالب زیبا بگذاری .
بسیار عالی

سلام

شاید ... سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

چرا شکلک سرنگون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد